Lördagkväll

Spenderas hemma, halsen är fortfarande inte helt hundra okej, så vilar den så ja kan dra igång på måndag igen med plugg å träning, eller det pratas om att smyga igång med träningen redan i morgon.
Ikväll har jag lyckats spela till mig en slant på poker, känns gutt så ni blir matchtröjan till Dockers betald med dom pengarna, iofs är det nog inte lika mycket vinst som jag spelat bort under jul och nyår, men ändå. Så nu tog jag ut vinsten så att jag inte skulle spela upp den.

Väntar på att mina cigarrer ska komma på posten nu, jummy.

Mail från min handledare på LBE där jag ska göra mitt exjobb med, jag kommer göra det tillsammans med en eller två tjejer från designprogrammet, så vi får se hur det kommer gå. Kan ju vara kul med några nya ansikten iofs.

Sverige åkte ur handbolls VM idag, tack vare världens sämsta "första tio", usch.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0