Ute på hal is

Idag har jag prövat mina gamla skridskotallanger på Arena Oskarshamn och jag slog inte omkull en enda gång, men så stabilt var det icke. Jag och Erik åkte mest runt å passade lite med en puck, som in the glory days.

Idag har jag även lagt upp mitt CV på monster.se och ska under kvällen även försöka översätta det till engelska eftersom jag är peppad på att jobba utomlands efter examen, mycket lutar åt att jag å kusinen drar till Irland, där han redan bott och arbetat innan. Känns mer bekvämt att åka två.

Ikväll ska jag till Steakhouse och äta med syrran, pappa och mia. Trevligt värre och det är sjukt god mat där. Mumma.

Imorgon blir det poker och JVM-semifinal hos Erik och förhoppningsvis skall vi även se finalen på måndag natt, antagligen mellan Sverige och Kanada. Ska även försöka hinna med en lasergame till innan det blir färd mot Växjö och hårdplugg igen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0