xXx

Det blev ingen direkt fialfest. Vi började ladda vid nio tiden med poker, det blev en lång match på nästan fem timmar och tillslut fick jag och Gyllen dela på potten. Matchen blev ju ett riktigt misslyckande, jag har aldrig skådat värre domare, värre lag på isen eller osportsligare publik. Samtidigt var Sverige för snälla, när de kör över vår målvakt fyra gånger går det inte att bara prata med dom, dom ska ha så mycket stryk så det finns inte! Usch!

Igår åkte jag tillbaka till Växjö, så skönt att vara i sin egen lya igen. Mindre skönt att jag måste plugga matte inför tentan på måndag, (nej det har inte blivit många minuter än) Jag har mest styrt om här hemma, sat upp ny hylla å kopplar in nya skrivaren å 360 å så.
Men i morgon får jag nog gå till M-huset en stund för det blir mer gjort där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0