Återflytt är hetast just nu.

Jag tog en veckas bloggledigt. Festen i berga blev fylleslag som vanligt, tur att vissa kända pjäser saknades..
Tog mig hem till Oskarshamn vid halv sex på morgonen, skönt å slippa sova i Berga allafall.

Börjar bli sjukt taggad för matcherna med Dockers, snart dags för första träningsmatchen uppe i Nyköping.

Idag har jag gymmat med Ostabiten, det var länge sedan nu, varit i Oskarshamn alldeles för länge. Efter det gick jag och inhandlade destilerat vatten till min Humidor som jag äntligen köpt att ha mina cigarrer i. Sedan fixade jag lyxkäk och somnade i soffan, vaknade lagom till nedsläpp i hockeyn och efter den är det dags för den viktiga fotbollsmatchen, som är mitt under sk. Earth Hour. Dröm och glöm säger jag bara, min tv ska vara på !

Verkar mörkt på jobbfronten, eftersom det är begränsat med arbeten just nu kan dom ju höja kraven på de sökande. Så jag ha börjat spana efter andra lösningar för hösten. Just nu är det hetaste alternativet en dansk utbildning på distans, vilket gör att jag isåfall kommer söka en lägenhet i.... Oskarshamn.

Vi får se!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0