Bra känsla över Salo


Idag presenterade laget i mitt hjärta (Oskarshamn) en ny tränare för kommande säsong, ingen mindre än Tommy Salo har skrivit på för två år på tränarposten.
Jag tror dels han kan ge en hel del heta tips till backar och målvakt med sina egna erfarenheter, sedan tror jag hans namn kan locka både spelare, publik och sponsorer till laget. Jag tror även han har en hel del bra kontakter i hockeysverige som vill hjälpa han uppåt i sin tränarkarriär, ett bra tränarnamn! Kommer bli kul att ha en sådan kändis boende i staden bara, välkommen Tommy!

Idag har varit stressad dag, men skönt som fan att blivit klar med redovisningen, även om jag tror vi får komplettera lite, man brann inte direkt för uppgiften i slutet och det är massa slarvfel som man inte pallat rätta till. Sedan blev det ett gympass, Mackan bangade på BJJ för hans axel är cp.

Nu kollar jag hockeyn mellan Frölunda och Luleå och lagar lite käk, ska bli gutt, de blir min frukost idag om man bortser några koppar kaffe.

I morgon blir det städ på morgonen, tvätt på eftermiddagen och så kommer Simon på kvällen.



Kommentarer
Postat av: sis

man måste äta ordentligt om man tränar...det har du väl lärt dig? det duger inte med ett par köppar kaffe...

vi ses på lördag, green is the new pink!

;P

2009-03-13 @ 00:21:28
URL: http://sisolainen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0