Jånny Balle, sportögonblick och massa disk.

Idag har jag fan inget att göra, blev klara med projektet igår, som skall redovisas i morgon, det är inte alls bra men motivationen var som bortblåst efter jul, hoppas på godkänt bara. Snart närmar den sig, min sista helg på campus, kanske. Sedan börjar alla matcher och viktiga träningar med Dockers. I helgen kommer Simon hemifrån och på lördag är de födelsedagsfest hos mig.
Förresten kommer jag antagligen vara tvungen att åka tillbaka till Växjö någongång, jag kuggade matten IGEN och kommer inte få ut min examen på papper fören den är fixad, SUCK. Fast många får ju jobb ändå, söker för fullt gör jag allafall, i hela världen, från Luleå till Brasilien.

Har ett stort jävla diskberg i köket som jag försöker undvika, sitter istället vid datorn, slösar tid och lyssnar på Magnus Uggla, ingen fest utan Mange. Inte för han e så jävla grym, men han är rätt cool. Faktum är att alla som döper sina låtar till "Jånny Balle" eller "Flens Rock" är rätt coola. Faktum igen är att man har många fina minnen till hans låtar, nästan alla har det.

Igår fick jag äntligen tummen ur och köpte en ram till min minnes-löpsedel av Ingo, orginaltryckt från stormachen 1959, blev riktigt snyggt, skulle vilja ha tag i fler gamla löpsedlar från stora sportögonblik, VM-bronset 94 eller OS-guldet samma år, IKOs frammarch i kvalserien 01 etc. Men det verkar som tidningarna inte sparar sådant eller inte är villiga att hjälpa till, inte dom jag pratat med allafall.

Ännu ett uppdrag bjuds det på,

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg och radera mina svar. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om ditt namn börjar på samma bokstav som mitt får du inte ta samma svar utan måste komma på nya svar. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du? Tobias
2. Ord på fyra bokstäver: Tank
3. Flicknamn: Tuva
4. Pojknamn: Torsten
5. TV-program du sett senaste året: That '70s show
6. Färg: Turkos
7. Klädesplagg: Tröja
8. Mat: Tacos
9. Sak i badrummet: Toalettpapper
10. Plats/stad: Turin
11. En orsak att vara sen: Trafikstopp
12. Något man skriker: TA ME FAN!
13. Film: Terror på Elmstreet
14. Något man dricker: Te
15. Band: The Killers
16. Djur: Tagghudingar
17. Gatunamn: Tallvägen
18. Bil: Toyota
19. Sång: Trubaduren (när vi ändå var inne på Mange)
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Tennis


Kommentarer
Postat av: sis

älskar uppdrag! ska göra det på en gång =)

men du...the killers var ändå inte okej som svar...de måste ju räknas till ett band som börjar på k...tycker jag ;)

2009-03-11 @ 21:19:27
URL: http://sisolainen.blogspot.com
Postat av: TK

Turbonegro då förjävulen!

2009-03-11 @ 22:00:38
URL: http://karlssontobias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0