Långlördag

Fan vad jag hade svårt att somna inatt, slockade runt fyra fast jag la mig halv ett. Upp vid nio p börja fixa, har såkallad Test-day med Dockers idag, alltså en lång träning, både inne och ute mellan halv ett och halv sex. Coach kommer ta tester på alla såsom hur snabbt man springer 40 yards, 80 yards, hur många armhävningar man gör på en minut, uthållighet etc. I full utrustning.

Efter detta bär det av hem till pappa för att duscha å göra sig iordning lite fort, ska ju vara i Berga vid 18 egentligen, men vi blir nog lite sena, typ 20 minuter. Min kusin och jag fyller år samma dag och i söndags fyllde han 25 så de e stor fest för släkt och vänner, ska bli peppt.



Kommentarer
Postat av: Fia!

tack!..sååå får se om du dyker upp på min msn lista igen då ;)

2009-03-27 @ 16:10:06
URL: http://fialottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0