Utmaning och träningsdags

Ska snart dra iväg på dubbelpass, underbara måndagar. Först Vale Tudo sedan BJJ. Missar då tyvärr Play-Off matchen på TV men de blir nog en ny i morgon..

Blev även utmanad av brudarna-B, så här är lite info ni kanske visste om mig, kanske inte.

Tre jobb jag har haft: Hm, jag har jobbat i äldrevården i tre års tid, och så på ett café och som konstruktionsdesigner.
Tre platser jag har bott på: Oskarshamn, Växjö. Ingen tredje än :)
Tre saker jag gillar att se på TV: How I met your mother, UFC, Vänner
Tre favoriträtter: Kycklingwok, tonfiskpaj, mammas färsrullader.
Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: Brasilien, Dublin eller i ett fett kontor som var mitt eget.
Tre personer jag utmanar: Syrran, Kusinen och Jenny.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0