Skolan

Fan snart e min utbildning slut ju. Just nu läser vi två kurser som är Projektledning 2 och Byggnadsvård. Byggnadsvården är ingen tenta utan bara seminarie på arbetet vi ska göra (och som jag ligger långt efter på). Efter detta ska vi läsa två kurser till, en av dem med tenta men den skall inte jag läsa för jag skall tillgodoräkna en sommarkurs jag har läst. Och efter det är det exjobb. Så detta är min sista tenta. Skulle man kunna tänka sig om jag inte haft halva mattekursen kvar och halva anläggningstekniken. Ska tenta matten denna period med och anläggningen i nästa. Sucks ass.
Men på tal om Exjobb, vad ska man göra? Jag har gjort ett finfint brev till det företaget som jag verkligen vill göra det för och jag har en kanonidé, hoppas bara dom nappar. Men om dom inte gör det måste jag ju komma på fler saker, snälla ge mig tips, seriösa tips?

Igår kollade jag på filmen Tillsammans. Hur var det nu, "hellre gröt tillsammans än fläskfilé ensam"? Äh, nu ska ja banne mej steka på lite fläskfilé, ensam! Ensamtiden är skön. Sedan ska ja börja på BV arbetet.



Kommentarer
Postat av: Anonym

fläskfilé ensam is the shit!

2008-10-15 @ 22:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0