Idag är det

Idag tar jag examen, och flyttar. Så gutt.
Igår var över förväntan. Bra fylla, inte stelt alls, inte ens företagarna. Kul att se arkitekt-Mats steka på Sivans dansgolv!
Jag och Pelle tog en sista fyllekäk ihop på Statoil, satt på träbänken å diskuterade, precis som förr.
Hemma efter två nån gång så det blev inte så sent. Vaknade dock kl 6 i morse och har inte sovit mer sedan dess. Mår lite kässt, men pappa är på väg från Oskarshamn så jag bad han köpa med sig frukost på vägen.

Måste berätta en kul story från när jag var på Ica igår. Jag skulle köpa läsk till bålen jag hade på min förfest lite senare. Vid läsken stod en tant med rullator som tog fram en Red Bull och sa till mig något i stil med "Kan du läsa på den här burken? Di sa på nyheterna igår förstår du att de ska vara kokain i dom där. Det är väl en sån där "röd böll"?
Jag skrattade lite för mig själv, utbytte en komisk blick med en anställd som packade upp varor någon meter bort och sa typ "jasså, det låter farligt. men det står inget om det på burken, dom kanske har bytt ut ordet mot något annat"
varpå tanten säger "ja, de e nog di där rackarns kineserna"

haha



Kommentarer
Postat av: Fia

Haha stackars tanten :P Snacka om total förvirring i huvudet. Hehe

2009-06-04 @ 10:38:26
URL: http://fialottaa.blogg.se/
Postat av: Emman

hihi. vilken söt tant

2009-06-04 @ 21:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0