Semester från livet - del 1

I snart två dygn har vi varit på Gotland. Det är premiär på mig där, fast jag är Oskarshamnare. Det har sänkts en del öl men inget sjöslag än, det är ju bara tisdag idag, eller?
Det är sjukt bra väder, asvarmt i solen å ölen är kalla så de e hur nice som helst :)
Jag, Erik å Gyllen hyr en liten stuga på bakgården hos nån familj, döttrarna e faktiskt rätt snygga.

Söndagen blev mest att packa upp, dra å handla lite, dricka lite öl å spela nått spel.
Igår drog vi på upptäcksfärd, tyvärr glömde ja kamerasladden hemma så ja får ge er korten nästa vecka. Sedan åkte vi hem å spelade lite kubb och jag lagade världens godaste köttfärssås. Sen gick vi in till Visby centrum, tog nån halvtimme ungefär. Sänkte 4-5 öl och Gyllen raggade på teens.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0