Semester från livet - del 3

Riktigt bakis är jag nu. Vaknade för 20 minuter sedan. Har hunnit smutta på en kopp med äckligt snabbkaffe å två mackor.
Idag lyser inte solen, det är istället mulet och blåser rätt mycket. Planerna för idag är att ta det liiite lugnare än tidigare dagar. Gyllen ska stå för nån pastasallad och jag skall baka en jordgubbstårta inför morgondagens midsommarfirande med ytterligare tio Oskarshamnare inanför ringmuren.

Igår började vi som sagt att dricka ordentligt rätt sent vilket reulterade i en mycket bättre fylla. Väl inne i staden testade vi på ett helt nytt ställe, hela staden var typ död igår, tror inte dom har uppfunnit "lill-lördagar" på Gotland än..
Iallafall där sänktes varsin öl (jag sänkte två) och vi satt å pratade med nått skånegäng. Men detta place stängde redan kl. ett så jag övertalade Gyllen å EA att ta en sista öl på Munkkällaren med. Väl där stötte vi på våra snyggingar till grannar och ölade med dom samtidigt som jag å EA hade halva inne på två småtjejer varav en varit med i skärgårdsdoktorn, i allafall enligt vad dom sa. Men det funkar inte med röd toppluva så vi delade på en taxi med blondingrannarna hem istället. Eller delade å delade, det var min platsbricka som betalade kalaset ut mot flygplatsen.

Nämnde jag EAs "hand-spya" igår? Aja, det är värt att nämnas igen. Samt att han torkade upp den med disktrasan som han nyss erkände vid frukostbordet. Jag fick övertala honom att slänga den så vi kan köpa en ny medans han inte tyckte det var någon fara för "jag kräktes ju inte så mycket". Doh!



Kommentarer
Postat av: Frigge

Tja! låter som om ni har de riktigt gutt!!



Frågan är bara, vart är alla bilder?!?!? Sjukt heta grannar måste du visa, annars kommer ingen tro på dig ;-)



// Simma lugnt!

2009-06-18 @ 13:13:59
Postat av: sis

du är så överkåt tobias ;P

vilket var stället ni hittade, det nya?

2009-06-23 @ 21:58:44
URL: http://sisolainen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0