Semester från livet - Del 5

Nyvaken idag igen. Blev en rätt så hård kväll igår med. Efter tårtbaket så gick vi på ölen och vandrade in mot stan där 7 oskarshamnare anlänt. Vi besökte deras centrala boende å sänkte nån öl innan vi släpade med dom till Munkkällaren. Kalle-Kuk var bra sugen där :) hah

Idag är det ju då midsommar. Så jag hoppas alla ni som läser har de gutt ikväll. Sänk en nubbe å tänk på mig :)
Det är fotboll idag med kl 16. Får ej missas "...Sverige, vi är vikingar av stål... Du gamla du fria...Sverige Sverige"

Nu ska jag duscha sen tar vi en taxi till stan med vår tårta. Där väntar midsommarmiddag med de andra gänget, nubbar och en jävla massa öl.

Sedan ska jag ta med EA på jakten efter rödluvan, vi lämnar inte Visby fören vi lyckats.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0