Semester från livet - Del 6

Midsommarafton är över.
Det var en bra dag även om jag tycker den tog slut lite väl tidigt (omkring tre)
Jag, EA å Gyllen tog en taxi vid halv två in till Calle-kuk och c:o inne i stan. Vi dukade upp långbord och åt midsommarmat, snappsade, sjöng, åt tårta å sänkte massa öl. Sedan drog vi ner till Gutekällaren till elva när Noice skulle spela.
Bra konsert, ett jävla vev i publiken. Lägger in en låt ni kan lyssna på.

Träffade en gamal polare som jag inte sett på över sex år, det var trevligt, fast vi pratade inte så många minuter. Erik är förresten rätt så pantad. Han hade ragg, varpå tjejen frågade om han kunde köpa en drink till henne. Då svarar EA - "Aldrig i livet" - Fel taktik om du vill ligga Eric. Förresten sabbade din kommentar för mitt ragg med ju, jävla cockblocker. :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Polare? Haha! Är inte det lite överskattat? Kram!

2009-06-21 @ 14:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0